lørdag 18. oktober 2008

I've lost my way, it's hard to find it through

Nåken folk irritera rett og slett vettet av meg. Og det verste er at dei ikkje veit det sjøl engang. Eg har jo ikkje mot eller vett til å seie ifrå, så då fortsetter det jo berre evig, men no når det går utover andre og så..

Dagen har gått med på jobbing og Prison Break. Eg har berre to episoda igjen, 80 minutt fylt med spenning, glede og tårer. På en av episodane eg såg i dag kyssa Michael Sara, og eg trudde eg skulle dø. Dei er så perfekte sammen at eg blir helt kvalm av tanken på at han er homofil og at dei ikkje er sammen i virkeligheta. Men, det er jo berre tv, som mamma seier.


Kem ville ikkje ha "dødd" for å få kyssa Wentworth Miller?
(eg veit eg virka som en desperat fan, eller i verste fall en stalker, men det er eg ikkje. Han er berre så fantastisk)

På jobb fekk eg heilt panikk fordi eg trudde vi berre skulle vere eg, Fredrik og Boss-dama(har ingen anelse på ka ho heiter). Men heldigheldigheldigvis skulle Peter vere der og. Hahahah, flashbacks. Uansett, så fekk eg vist mitt hat mot sossestil då Fredrik kom inn med "sleik". Han trudde det var skikkelig fint og skulle "tøffe seg" meeen.

No skal eg og Sigrid sjå O.C.
Og en ting, når Seth Cohen er nerd på skulen der, då skjønna eg virkelig ikkje kordan dei "kule" kan vere, bortsett fra Luke då, men han er jo heilt jævlig.




HØYR: Oasis - I'm outta time

Ingen kommentarer: