lørdag 22. november 2008

All I've got is insane!



Eg har fått meg nye jakker. Begge to er frå Bikbok, faktisk.
Hadde ikkje tenkt å kjøpe nåke i dag, men eg endte opp med:
* Nytt headset(øreproppar).
* To stk strømpebukser frå Pierre Robert (svart og kvit).
* To puter (julegavarrr.)

Akkurat no knaskar eg Operamint og ser på The Hills sammen med Sigrid.
Eg klarer ikkje å unngå å vere hekta på The Hills, sjølv om det er fake og oppdikta. Lauren er berre den kulaste, uansett. Ikkje minst Whitney då, herregud! Skulle ønske eg hadde deira stil! Men no har i allefall eg og jakker som eg kan vere varm i i vinter. Har 5 jakker no som eg kan bruke i vinter, så får i allefall variert litt.

Men no begynner The Hills igjen, so go have fun!

1 kommentar:

Anonym sa...

det var faktisk på det bilde eg skulle skrive "in mather of favt so er du utrolig fin" :)