lørdag 22. november 2008


Welcome to the good life. Gymmen i dag innholdt innebandy, ja innebandy. Eg forstår at du kan kjenne spysmaken i munnen, for eg gjorde det samme då eg fekk vite at det var det vi skulle ha. Men hey! det var då ikkje så gale. Då gymtimen var over tenkte eg berre: allerede? Sånn kan det gå! Eg trur eg har blitt hard.
Faktisk så hard at eg har sunge på Slipknot og Satyricon heile veka. For ein time sida måtte eg berre sette på litt Slipknot, for eg faktisk LENGTA etter det, fy faen. Det er til å skamme seg over.
Ellers så har eg faktisk vore på nattope i dag, dvs til klokka er 12. Fekk uvanlig nok ikkje kjøpt NÅKE ting, fytti. Men det var så utrulig masse folk at eg rett og slett ikkje klarte å kjøpe nåke, trur eg skal prøve igjen i morra. Det kan bli bra, veit du.
Var så utrulig masse småunga i førde i dag, skulle tru dei aldri hadde vore med på butikkar før. Dei sprang rundt som om dei var høge på kokain eller nåke. Sjølv om det sikkert var fun-saft eller cola(eller battery, for dei hardaste).

Søskenbarnet mitt, Maria, skal sove over i morra og - det blir nok kjempekoslig!
No skal eg sove ut litt, også skal eg få ein fin dag i morra, det må eg berre.

Vil du sjå kordan været er her no? Allright, get ready!


VILT!

6 kommentarer:

Guro sa...

For å sitere en lærer eg hadde en gang i tida:
Tida går fort når en har det artig!

Sunniva sa...

du har rett der, miss!

Guro sa...

Det bildet var forresten INSANE stilig!!!!

Sunniva sa...

kass? :p

Anonym sa...

u see:) in mather of fact so er du utrolig fin:)





duh må allti gi tilbake mld på engelsken min, i tilfelle eg har noe feil:) men eg er litt flink i engelsk:) vist du tenka deg om so kan jo eg engelsk, norsk og portuguisisk:D men du lika vell ikkje at eg er so stolt over det siden du bare kan 2:D

Sunniva sa...

hah! eg kan faktisk: norsk, engelsk, spansk og tysk! bitch, pleeease!