torsdag 27. november 2008

I must be emo!!!






















Det fagre biletet er frå i vår eller noko. Sjekk den sexy, emoish, stripete t-skjorta. Harr harr!



Hvor mange prosent emo er du?
Kryss av for det du liker /har/føler/syntes:

[x] Har/bruker svart neglelakk
[x] Har svarte stramme jeans
[ ] Har en skrålugg som dekker halve ansiktet
[ ] Er bifil
[ ] Har en langprofiltekst med en masse farger
[ ] Har alltids et svart klesplagg på deg
[ ] Hater sosser
[ ] Skriver dikt/sanger om hva du føler
[ ] Liker Tokio Hotel!
Sum: 2

[ ] Har et lite/langt foredrag på en eller annen side på nettby om hva emo egentlig er
[ ] Har eller vil ha piercing på over 5 plasser av kroppen
[ ] Liker nagler ( finnes grenser)
[x] Bruker Converse/falske Converse
[x] Du syntes gutter er fine med eyeliner
[ ] Danser absolutt ikke
[ ] Hører ofte på band som ingen har hørt om
[ ] Liker ikke hitliste musikk
[ ] Gråter ca hver uke
[ ] Du syntes livet er urettferdig
Sum: 2

[ ] Bruker bare svart eller sterkt farget sminke
[ ] Hater brunkrem
[x] Er ganske usosial
[ ] Sitter som oftest litt aleine
[ ] Folk har kalt eller kaller meg emo
[ ] Buttons er kult
[ ] Screamo-musikk er en del av min musikksmak
[ ] Liker meg best alene med musikken
[ ] Mørke farger beskriver min tilværelse best
[ ] Bruker tyllskjørt
Sum: 1

[x] Tenker veldig mye over livet mitt
[ ] Har aldri helt likt det normale
[ ] Sitatet "fuck the mainstream" , passer meg utmerket
[ ] Liker rutete klær
[ ] Har en rutete bukse
[ ] Har et klesplagg med innslag av nagler/lenker/kors
[ ] Tuperer håret til vanlig
[ ] Har tenkt på selvskading
[ ] Har tenkt på selvmord
[ ] Liker sære dyr som edderkopper/flaggermus etc. (Edderkopper er skumle!)
Sum: 1

[ ] Av sminke bruker jeg mest mascara og eyeliner
[ ] Vil ha eller har svart hår
[ ] Har farget håret eller har håret i en sjokkfarge
[x] Skriver dagbok(blogg)
[x] Syntes briller med tykk svart innfatning er fint
[ ] Bruker mye hårspray
[x] Gutter som kliner er søtt
[ ] Syns Bill i Tokio Hotel er snasen
[ ] Hater livet
[ ] Bruker mye accesories
[ ] Føler meg aleine
Sum: 3


TOTAL: 9
Gang svaret ditt med to og finn ut hvor mange prosent emo du er.
PROSENT: 18%

Kvifor? Fordi eg har eit labert liv(buhu) og fordi eg nektar å lese lekser. Og fordi eg har ingenting anna å blogge om.

.. eg trur eg skal skrive ønskeliste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

t-shorta er faktisk ikkje so emo:D men på bilde blei det sånn:/

Sunniva sa...

neei, men den mest emo t-skjorta eg har :)