torsdag 27. november 2008

kristmaz

Det er mindre enn ein månad til julafta, og eg har endå ikkje skreve ønskeliste.
Grunnen er nok det at eg ikkje ønska meg så ekstremt masse anna enn iPhone. Og eg tør ikkje å sei det til mamma, fordi eg er redd for at ho igjen skal knuse "draumen" min og sei: Du må ikkje tru at du får den iPhonen altså. Berre fordi eg nektar ho å betale for nye sko, jakke eller nåke sånt.
Eg skal nemlig ha ein skikkelig pakke under juletreet, ingen tvil om det.
No skal eg skrive ei liste. Eg tippar at eg enten kjem til å få: hjerneteppe eller tusen nye idear.

  • iPhone, 16 GB med enten Netcom iTalk small eller iConnect.
  • Kamerastativ.
  • Guitar Hero, World Tour.
  • Gåvekort på: Libris, Handelshuset etc.
  • OTH sesong 5, trur eg.
.. And I'm happy!


2 kommentarer:

Helene sa...

Helsikke til vanskelig det skal være med den iPhonen då :|

Sunniva sa...

jaaa.. eg veit :(