fredag 14. november 2008

Positive tension

Eg veit ikkje om eg skal grine eller smile fordi eg ikkje bur i London, New York, eller i det heile tatt ein storby med ekstreme shopping-muligheta. For seriøst, eg hadde brukt kvart einaste øre eg eigde på kle. Tenk deg det, berre når du nett skal på matbutkken kjem du til å gå forbi fleire vindu med kle du sikla etter!
Hadde eg budd i nærheten av ein Topshop butikk akkurat no, hadde denna hengt i skapet mitt. Ingen tvil!


Kjolen altså.

Eg lika håret til Kate no, og det at ho har klipt seg sjøl er awesome. For f.eks.. Heidi Klum hadde nok ALDRI tørt å klippe seg sjøl, nooo waay. For ikkje å snakke om Vendela Kirsebom. FantastisT.
Kort hår er jo kult, det er jo det.. Men - eg vil ha hairextentions. Eg vil ha langt hår som eg kan surre fingrane i. Som henger laangt nedover jakka, og som eg kan ha i ei langlang flette der ikkje ALT håret detter ut etter 20 min. Sånn som det gjer no, altså.
Eg vil så gjerne kjøpe meg nokre KLYSER på www.rapunzelofsweden.com. Eg har tilogmed valgt ut farge og alt.


Prisen er kun 181 kr for 20 lokkar på 40 cm. Eg ville nok ha kjøpt 60. Altså 3 pakka. Dvs at eg hadde betalt 543 kr. Altså - ingenting!
Men eg hadde jo gått til frisøren og hengt det på, for å vere sikker på at alt blir rett, og at eg får klipt det skikkelig til. Kjem nok aldri få lov, men det skada aldri å prøve!

Ellers så har eg vore på www.gojane.com i dag. Eg sikla over dei fantastiske skoa der, og ikkje minst prisen! Alt er jo så ekstremt billig.. Det einaste er at det kosta 30$ å sende til Norge. Altså meir enn det skoa kosta.. Eg trur nok heller eg ville ha kjøpt masse sko til en høgre pris, og betalt f.eks 35$.
Tør eg forresten å bestille sko på internett?

Ka syns du om å bestille kle, sko, eller i det heile tatt nåken ting på internett? Eg syns det er litt skummelt.

Detta har egentlig vore ein kjempekoselig dag. Eg lika meg rett og slett meir og meir i klassen vår.



her er eit bilde av NESTEN alle i klassa vår. (internt)

2 kommentarer:

Helene sa...

Eg og syns det er skummelt! Det er det...
Men, eg skjønne egentlig ikkje ditta med hairextentions, kan du ikkje berre spare?x)

Sunniva sa...

jammen det tar så lang tid å spare!!