søndag 16. november 2008

we're fading to pretend

Kva er det verste du veit? Som er så ekkelt, flaut eller trist at du rett og slett ikkje veit ka du skal gjere?
Eg er egentlig ganske usikker, men eg veit at nåke av det verste som finst - jo det er å fortelle folk dårlige nyheter.
Det som eg tenker på no er sjølvsagt berre en filleting, men det gjer vondt.
Mamma kom heim frå Copenhagen(Coopen, for deg som vil) i dag med ein slags genser-kjole(vel, ho hadde kjøpt den på Gina Tricot). Den var grå, med hals og lange arma. Den var egentlig ganske fin, men eg visste med ein gang at den IKKJE passa meg i det heile tatt. Eg lette desperat etter nåke å matche den med, men eg hadde ingenting. Og no veit eg ikkje ka eg skal gjere. For det første, eg har virkelig ingenting som passa til og eg kjem ikkje på nåke som kan gjere det heller. For det andre har eg ikkje samvittighet til å sei at den ikkje passa, og at eg ikkje vil ha den.
Eg føler meg så dum, og bortskjemt.



Ellers har helga vore superduper.
Fredag satt eg heime med hodepine og gjorde ingenting. Før eg la meg satt eg i 1-2 tima på badegolvet og las diverse bloggar. Kvifor? Fordi der er VARMT!
Lørdag stod eg opp klokka 7 og gjekk ned til Førde for å henge på Førde sport saman med resten av Førde Kommune ++.
Eg og Helene stod i kø i heile 1,5 tima før vi i det heile tatt slapp inn!
Kjøpte meg ei kvit flisjakke + ein stygg, men nødvendig, svart umbro gensar.
Ellers kjøpte eg meg ingenting, men eg leigde to filmar som eg har sett i dag(sundag).
Guro kom på besøk i 7-tida. Vi spiste pizza og inntok litt forskjellig før kvelden var forbi. Eg må innrømme at eg grua meg litt til telefonrekninga kjem ..

Dagen i dag starta klokka halv 1, då eg og Guro bestemte oss for å stå opp og ete frukost. Vi følte oss verkeleg sunne, og bestemte oss for å gå tur i sjukehusparken. Det var så friskt at guro fekk tårer i auga. kult.
Vel heime såg vi ein film som var så utrulig lite morsom at den kunne vore sci-fi like vel som komedie.
Etterpå lagde eg og Sigrid oss middag og rydda huset.
Ellers har det skjedd ingen, ingen, ingenting.
Detta blei ein kjedelig blogg, men det får så vere.

See yaa!

5 kommentarer:

Guro sa...

Ååhr, huska du den 'converse' veska eg fikk av pappa?
.. Skjønna ka du meina. Vi er bortskjemte :)

Eg syns det vlei et kjekt blogginnlegg, forresten!

Helene sa...

Enig med Guro :)

Sunniva sa...

Jaa, den hugsar eg! hahaa..

Eg syns ditta blei waay too kjedelig. Men dykk er skjøne piger!

Nicolai sa...

fin mus.. ;)

Sunniva sa...

I know!