mandag 15. desember 2008

Iiiiiii phone, home?



Eg sjekka nettopp på telenor.no sine nettsider at det kun kostar meg 690 kr å abryte abonnementet mitt hos telenor! Eg som trudde det kosta minst 1000 kr, og i tillegg minkar det med 190 kr pr månad. Og eg har egentlig ikkje tenkt å bestille iPhone før i januar, dvs at det kostar kun 500 kr!


Å få seg iPhone er dyrt, og det suger.



Avbryte Telenor, Djuice Nonstop: 690
Telefonen i seg sjøl kostar: 3699 kr.
Frakt: 0 kr
Månedspris på freetext: 289 kr
Minuttpris: 0,89 kr
Å kjøpe connect fritid: 1 kr
Månedspris på connect fritid(- dei fire første månadane): 99 kr
= 8649 kr


Berre det første året..
Men, så begynner eg å tenke. Trenger eg virkelig 16 GB? Den kostar faktisk 800 kr mindre.
Time will show.

3 kommentarer:

Helene sa...

Meeen... det er verdt det :)

Sigrid sa...

Jo, er vel deet :)

Sigrid sa...

ahahah!! eg er logga inn som Sigrid. Men det er mich, SUNNIVA som svarar :)