mandag 15. desember 2008

Datatvang og bikbok love

Vel, no har "helvetesveka" begynt. Det er mandag og man skal øve til engelsktentamen i morra. Det einaste problemet er vel egentlig at man ikkje veit heilt ka man skal øve på. I allefall ikkje eg!

Det eg gjer er å sjå gjennom teksta og sjekke ut nettsida til boka, men tvila litt på at det kjem til å hjelpe meg så veldig! Det ser man vel i morra.

I dag på skulen fekk vi spørsmål om kem som hadde pc som dei kunne ta med på skulen. Ca 90% svarte ja, men når dei spurte kem som VILLE ta med på skulen, var det derimot ca 50 % som svarte ja. Eg var selfølgelig en av dei som ikkje ville ta med, eg har nemlig angst for at heile dataen min skal klikke eller nåke! Men, eg blei nesten tvinga til å ta med pga dei snakka om at man MÅTTE ha med pc'n om man hadde svart ja til om man hadde pc.. Jesus, vi har jo hørt i alle år at vi skal få en pc på vgs - men det var vel berre bullshit! Det er jo ikkje vårt ansvar å ta med ein pc på en tentamen vel? Eg er i allefall dritsur..

I kveld skal eg og Sigrid sjå en dokumentar om Beckhams'a på TvNorge. Eg gleda meg kjempemasse!

I helga tenkte eg forresten at eg skulle sjå dokumentaren om Britney Spears og.. Den "For the record".

Eg har så fritids, heh..

Anywaaayys, no må eg verkeleg øve litt!

Eller, så skal eg og Sigrid ta bilder med vårt dyrebare engangskamera! I løpet av dei neste dagane skal vi ta masse bilder med det, for så å skanne dei innpå dataen og sånn. Gjerne lage litt scrapbook-greier og.

Skulle virkelig ønske at eg hadde eit polaroidkamera(staver man det sånn engang?). Det virka utrulig kjekt!

Det einaste negative er vel egentlig det at det kosta en formue for papiret.

Her er mine siste innkjøp:

Kjolen er egentlig i svart. Med en gang eg såg den, visste eg at eg MÅTTE ha den!

baldon_uke41

Kjempesøte fjærøredobbar. Har sikla etter sånne leenge, og når eg såg at vi hadde dei her i Førde by, var dei mine!

feather_paafugl

Detta beltet har eg sikla etter leenge.. Håpa berre at nåken enten vil vere så snille og kjøpe det til meg i f.eks Oslo, Bergen ellernåke. Eller at vi får det her i Førde.. Eg vil ha det!! Minna meg sånn om Dior beltet som Carrie hadde på seg fleire ganga i SATC-filmen!

c_stud_uke43

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åå, du er så motefreak.
Eg sysnt du har den finaste stilen i heile Førde vertfall, sikkert utanfor kommunegrensene også.

Sunniva sa...

Ja, ikkje sant? For eg bruka 6000 kr dagen på kle, berre for å vere sikker på at eg KUN har det kulaste og at eg berre trenge å bruke klea mine en gang.
Eg er fantastisk, faktisk i heile Norge.