søndag 14. desember 2008

Laang, laang veke!

Vel, eg har ikkje blogga på ei god stung no. Grunnen er vel rett og slett det at eg ikkje har hatt tid i det heile tatt. Mandag og tirsdag øvde eg samfunnsfag, onsdag jobba eg og torsdag var eg småsjuk og måtte gjere lekser + sjå film med Helene, fredag handla eg julegåver og slappa av, og lørdag, vel jo.

I dag fant eg i allefall ut at eg skulle prøve ut "Windows Live Writer" og det er her eg skriver akkurat no. Virkar ganske smart faktisk, eg likar det allereie.

Det er kun 10 daga til julafta no, eg veit egentlig ikkje om eg lika å tenke på det. Eg har så lite tid igjen, og så utrulig masse å gjere!
Eg skal nok klare det, anyroad.

Her er litt diverse som eg skal gjere framover:

15 desember: Gjere meg klar til engelsk-tentamen.

16 desember: Engelskdesember + forbereding til mattetentamen

17 desember: muligens avspasering + jobb

18 desember: mattetentamen + innhandling av siste julegavane

19 desember: volleyballturnering + siste skuledag før jul + nath og elin kjem <3

20 desember: Høyanger + Balestrand.

21 desember: Jobbe

22 desember: Jobbe

23 desember: panikkshopping

24 desember: jobb + brunsj + kirka?

 

as you kan see, så blir det lite tid til blogging og anna skøy framover og. Men I promise, eg skal forbedre meg!

1 kommentar:

Guro sa...

Engelskdesember?

Stressa du en smule når du skreiv det her og kanskje? :)