lørdag 24. januar 2009

Acquiesce in



Eg er glad. Eg har endelig funne ut kass tattovering eg vil ta, men den er litt hemmelig. Det verste er at eg sikkert ikkje kjem til å tørre å ta den. Trur ikkje at det er smerten som blir verst, men det at eg grua meg sånn. Kjem sikkert ikkje til å ta den før eg er 18 heller.. Har jo lyst å ta den i år, men eg trur ikkje mamma hadde blitt så glad for det, og eg veit ikkje kor eller når eg skal ta den heller.
Lurer og på kass språk eg skal ha den på. Vurdera japansk, men er redd for at det blir så "fjortis". Men eg har jo ikkje tenkt å skrive nåke teit heller, sånn som 14 år gamle jenter gjer..
We'll see.

Akkurat no har eg lyst å ta ein dusj/ eit bad, få fiksa håret mitt litt fint, også reise til Førde. I allefall heller det enn å sitte her og sjå på CHEETAH GIRLS konsert. Finst det verre? Tvilar sterkt. Har lyst på masse eyeliner og druer og faktisk. Kanskje en yogurt? Matmoms? Eg? Neee...



(og ja, eg la merke til min vesle skriveleif i forrige innlegg, men eg gidder i allefall ikkje å endre den. Rekna med dåke smardasses forstod ka som virkelig skulle stå der.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

EG sier: gå for it girls;D japansk ser er bra faktisk^^ neida:) det er fint;)

Sunniva sa...

japansk er fint jaa :)