tirsdag 27. januar 2009

mmmmmmmat

For ein halvtime skulle eg ha vore i senga mi. Eg lagde nemlig ein avtale med meg sjøl om at sida den he***** handballen har gjort til at det ikkje er Frustrerte Fruer i kveld, og sida det var sesongavsluttning på Samantha sist veke, så skal eg legge meg tidelig.
Eg skal fortsatt det då, eg skal berre pusse tenna og hive meg i senga først. Eg gleda meg litt, er ganske sliten i kroppen, og eg gleda meg til å sove.
Var på spenst i dag, eg er jo SÅ flink å vere der SÅ ofte for tida. O'yeah..
Nei, seriøst, eg skal i morra og, og sikkert torsdag og fredag og. Det er jo veldig kjekt!

Ellers er det altfor mykje å gjere denna veka og. Norsk/naturfag innlevering i morra, spansk prøve torsdag og engelsk framvisning på fredag. Gleda meg til helga. Sove-ete-sove-ete-tv-ete-ete-t-te-t. Eg elska MAT!

Eg om ikkje så altfor lenge ..


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, gud .. æsj :D

Anonym sa...

neei! nam :-D