fredag 2. januar 2009

Let the game begin

Brooke knows best går på TV, og eg ser på. Also called as FRITIDSPROBLEM.

HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN DU:

Hadde en sexfantasi om?
samme som Monica og Helene, vil eg tru. mmmm.

Var i en bil med?
Pappa.

Shoppa med?
Guro, trur eg?

Kranglet med?
Mamma.

Snakket med på telefonen?
Pappa, han har ringt meg 3 ganga i dag!

Du var forelska i?
Paris Hilton, hjertehjerte.

Snakket stygt om?
Mamma?

Dro på fest med?
Guro!

Sov sammen med?
Sov i seng sammen med? Enten Guro eller Sigrid. Sigrid trur eg!

Drakk alkohol med?
Guro og Morten, og betydelig mange fleire.

RANDOM:

Hvilken farge har håret ditt nå?
Brunt med lots and lots of gule og blonde striper.

Hvilken farge har håret ditt egentlig?
Har rett og slett ingen anelse, kommunebrunt?

Hva skal du imorgen?
Til sentrum og svi vekk siste rest av lønna, tenker eg. Håper det blir til kos på kvellen, med berusande drikker, heheee..

Beskriv idealpartneren din?
Ikkje spesielt positiv om andre ting enn eg er positiv om, snill, annerledes. Litt sånn at "ingen andre vil ha han". Det blir heilt feil, eg veit ikkje!

Favorittrestaurant?
PIZZABAKEREN, NR 1/den enkle!

Favoritt "outfit"?
Nattbukse og stor t-skjorte. Når eg er i skjul altså. Ute bland folk lika eg best dongeribukse, cardigan og en litt fin topp. Eg veit ikkje, det variera no?

Hva gjør du vanligvis etter skolen?
Ser på tv, uansett.

Hvem er din beste venn?
Guro!

Hvem hater du?
Tommy.

Hvis du kunne fått ett ønske, hva ville det vært?
Berre eitt? Fred i verden, sånn at nyhetene kunne handle om gøye ting istedetfor alt det kjedelige om krig.

Høyre eller venstre hand?
Høgre. Men eg lika best å ta neglelakk på venstre.

Dyreste ting du kjøpte i det siste var ....?
Har virkelig ingen anelse..

Har du en bil?
Ikkje eg, men vi har ein.

Hva var det siste du spiste?
I går kveld, yogurt med frukt.

Hvor gammel tror du du er når du gifter deg?
Enten 26-28, eller 35-38. Eg har virkelig ingen anelse.

Din verste vane?
Bite negler. Eller, eg har på en måte overvunne den, men neglene mine bærer fortsatt preg!

Det siste komplimentet du fikk?
Såhh fihnh duh er i dagh Sunnihva, sjhempe fihn kjole. (du forstår)

Hva liker du best, sommer eller vinter?
Sommar. Men då må det vere overskya, sånn at ingen bada.

Hva gjorde du på din forrige bursdag?
Var sjuk. Skulle på "partyparty" med jentene, men det blei til "27 dresses" heime istedet. Kjørte bil for første gang, iih.

Hvilket stjernetegn har du?
Jomfruen, tjohei.

Hvis du kunne se ut som hvem som helst, hvem ville du sett ut som?
Celina Midelfart eller Sienna Miller. På min alder? Miley Cyrus, ahhah.

Hvem tok profilbildet ditt?
Profilbilde? På Facebook? Mamma.

Hva er ditt nåværende problem?
At eg ikkje har nåken anelse om ka eg skal gå i i kveld, at eg skal ha naturfagprøve og at eg ikkje veit nåke.

Hva gjør deg mest lykkelig?
Når ting går min veg.

Hva heter sangen du hører på akkurat nå?
Rihanna - Disturbia. Men, no begynner ein heilt rar nigga-shit-sang.

Liker du mtv?
JA, ingen tvil. Er ikkje så glad i musikken, men TV-programma er skøy. Man kan ikkje anna enn å elske Superstar Saturday og Sunday Supreme.

Hva irriterer deg med mennesker?
At alle skal vere så ekstremt positive. Ingenting er så kvalmande som det. Eg hata teite aldersgrenser, at det skal vere forskjella på alt og alle.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kven kom med det komplimentet?!

Anonym sa...

Hmm ditta blogg greine var ikkje so gale:P får jo vite masse om deg:D

(Beskriv idealpartneren din?
Ikkje spesielt positiv om andre ting enn eg er positiv om, snill, annerledes. Litt sånn at "ingen andre vil ha han". Det blir heilt feil, eg veit ikkje!)

Sunniva sa...

Ja, ikkje sant? I liek it :-)

hahah...