søndag 4. januar 2009

Yooou, your sex on fire


This is our decision, to life fast and die young


Updates:

Kings of Leon - Sex on fire, gir meg frysninga.. Hadde aldri trudd eg skulle innrømme det!
Plutselig forstod eg koffer alle er villige til å betale ekstremt masse for å gå på konserten deira i .. sommar? vår? whatever.

Eg har kjøpt 3 sesong av Prison Break, og eg klikka villt når den sangen(har du sett Prison Break, så veit du kass sang det er), den som er i kvar episode, begynte. DEI HAR ENDRA DEN! Høyres ut som en SE-ringetone. åååååååååå :(
Michael er fortsatt fin.. (Alex og!!!)

Eg har tjent masse penga i dag, jee.

Eg har gått i boblejakke OFFENTLIG!

Eg er forelska i HTC Touch Pro og Nokia E71!

Eg har brukt over ein time på å klistre klistermerker på Guitar hero gitaren og trommene..

Eg har sett ferdig alle SATC episodane......

3 kommentarer:

Guro sa...

Det var 'HTC Touch Pro' eg snakka om at eg såg på Magne Aase når vi var der å kjøpte ps3! Den (telefonen) er kjempegøy! :D

Helene sa...

Neei, Sunniva! Din svikar!
Uansett, eg sleit like masse med å sette klistermerker på den første gitaren min... det skal kje være lett!

Anonym sa...

Jammen...
Nei sant?! Kjempevanskelig.


Sunniva