søndag 22. februar 2009

bag it up

Eg er så utrulig lei av å finne bloggera som bur i f.eks Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger osv. Dei sitter ikkje inne kvar søndag og stura, nei du. Dei har faktisk et liv, fordi det finst nåke å gjere på der dei bur. Eg blir meir og meir lei av Førde for kvart minutt som går. I tillegg har eg også bestemt meg for å hølke innpå med te, oh yes. Eg MÅ lære meg å drikke te. For eg skal nemlig invite Guro på kafe en dag, og då skal vi SÅ drikke te. Eg lika å gå på kafe, spesielt med Guro.
Men poenget med ditta innlegget var egentlig at eg har får vondt inni meg opp til 4-5 ganga i veka fordi eg nesten kvar dag finner en bloggar som var på Oasis konserten. Eg får skyldfølelse fordi eg ikkje var der, sjøl om eg virkelig ikkje burde ha det. Eg gjorde absolutt alt eg kunne for å reise, og eg huska kor vilt eg grein. Eg trur ikkje eg har grene så masse sida eg var baby.
Alle sammen skriver at det var så fantastisk, og at alle sang med. Eg har jo hatt lyst til å sjå dei i fleire år no, og eg får panikkanfall av tanken på at dei blir drept eller nåke, sånn at eg aldri får sjå dei live. Vil ikkje tenke på det engang.
Eg syns så synd på alle som er Beatles tilhengera, fy faen. Også syns eg synd på Metallica(grøss) tilhengera, fordi dei er ekle.

Og ja, eg klarte ikkje å sjå ferdig filmen igår. Eg satt nemlig heilt inntil tvn, ikkje spør, og eg blei skikkelig kvalm fordi kameraet rista sånn. HAHA. Eg måtte berre skru av å gå å legge meg, hørt nåke så dumt? Det var deilig å legge seg tidelig då, men eg fekk ikkje sove før klokka var 1 eller nåke. Eg hata å ikkje få sovne, eg berre ligger der og vrir meg. Det er nåke av det verste som finst, fordi du prøver å komme på nåke som kan få deg til å sovne, men det er absolutt ingenting.
Forresten, igår fikk eg vite at melkemannen slash Mikael slash trolldraum elska meg. Utrulig koselig! No kan eg tru du er misunnelig, eheh.

3 kommentarer:

Guro sa...

TROLLDRAUM!?

Anonym sa...

OH YES baby :-D

Guro sa...

wow......................