lørdag 21. februar 2009

ION SQUARE - Bloc Party

wow, ditta er det finaste bildet eg har hatt på bloggen!

Men, saken er. Du __MÅ__ høyre Ion Square av Bloc Party. No trykte eg nettopp på replay, eller ka det heiter. I breathe out, you breathe in.
En anna sak! Når eg såg ditta bildet her, så kom eg på at eg må spørre Linn om vi skal sette i gang et prosjekt med å få tak i mail-addressa til ho programlederen på "Hjelp, jeg er med i et japansk gameshow". For eg har utrulig lyst å spørre ho kordan ho fekk begynne på skule i Japan, og kordan ho lærte seg språket osv.

Visste du forresten at visst du jobba på den norske ambassaden i Tokyo, og slutta, så må du vente to år før du kan begynne igjen? No veit du. Mamma fortalte det, for sønnen til ei venninde av ho jobba i Tokyo. Er ikkje det heilt fantastisk? Eg er så misunnelig at det gjer vondt. Han har tilogmed en japansk kjæreste! Dei er jo så fine, au. En kveld skal eg invite Linn, også skal vi gjer nåke kult! Vi skal ete japansk mat(sikkert æsj) også MÅ vi sjå Lost in translation. For det er den finaste filmen eg i heile mitt liv har sett. Scarlett Johanson er så ... arrghh.. fin!

ang. fin film. De usynlige har komt på DVD. Eg holdt på å få hjertet i halsen når eg såg en svær boks med den på jobb. Fantastisk! Den må eg ha. For eg kjem til å sjå den 8 ganga daglig.

eg er så rar <3

3 kommentarer:

Helene sa...

Eg lika at du er rar.
Og uansett, De Usynlige er bra, så det er lov å sjå den 8 ganga daglig. Minst.

Anonym sa...

Det er da så søtt av deg!
I agree, til tusen.

Linn Therese sa...

Jippi, det må eg sei! :)