lørdag 21. februar 2009

You better get on your knees and pray, panic is on the way

Herregud, The Strangers har komt på DVD no. Eg er berre så utrulig sikker på at nåken kjem til å tvinge meg til å sjå den med dei, eg berre veit det. Og det gir meg vondt i magen, for eg har ikkje lyst! Den virka så skummel, sånn at du rett og slett ikkje kan sove aleine i senga etterpå. Huska før når vi pleide å sjå The Ring og sånt, så MÅTTE vi overnatte. Også snakka vi om filmen heile tida, og gjorde den komisk. Det er nåke av det smartaste man kan gjere.

Og ja, en anna film og! Appelsinpiken skal gå på kino 27 februar, og eg MÅ. Norsk film og greier, eg gleda meg. Eg har lyst å lese boka først, men gidder ikkje det. Eg tippa Helene allerede har lest boka, eg berre føler det på meg! Kanskje eg skal gå på den aleine? Eg har dritlyst å gå på kino aleine, veit ikkje koffer. Det einaste eg ikkje vil er å gå forbi folk som allerede har satt seg i salen, ALEINE. Virka litt flaut.


Ellers så har eg trøstespist idag. Ingenting å finne på, så eg gikk på Vie for å besøke Linn på jobb! Og der kjøpte eg meg to rare godteri. En ting som eg trudde var spray, men som var en candyroller(eg har vondt på tunga, og det er halvparten igjen ..) og en sånn grønn kjærlighet-ting med "saus"-ting med. Den smakte eple, og rett og slett fantastisk. Eg har ikkje ete eple på evigheta. Før levde eg på eple! Eple til frukost, lunsj og kvelds. Men no smaka alle epler ekkelt, eg må finne en butikk med bra epler.

Og ja, eg skulle kjøpe meg den fantastiske skinnjakka på HM idag, men blei ikkje nåke av. Kjøpte heller ikkje sko. Typisk meg, eg var skikkelig klar for det nemlig. Tenker at visst eg rekker sentrum før jobb på mandag, så skal eg kjøpe jakka.

Kjøpte nåke anna i stedet, forresten. Verdens finaste topp, som eg har lett i evigheta etter og en tjukk cardigan. Legger ut bilder imorra, eller når eg har fått igjen dataen min. Leverte den inn idag. Eg og mannen på kontorsenteret fekk en connection. Han las tankane mine når han sa: fort og gæli? Eg trur han trudde at eg ikkje kunne overleve uten den. Nåke eg forsåvidt ikkje kan ..


Lurer på å legge meg no, sjøl om klokka er kun 11. Er skamtrøtt, og sov frå klokka var 3-5 i dag. DEILIG! Då drømte eg at klasserommet var oversvømt med sjøvatn! Eg hadde heilt angst, for det var lots and lots av brennmaneter! Og dersom du var borti ein av dei, så brant du opp(haha, sikkert fordi eg såg South park igår). Det var heilt jævlig, og nestne heile klassa var der. Men nesten alle var bytta ut av andre folk. F.eks Kristine var egentlig Guro, men ho heitte Kristine. Weird.


.. no høyrer eg på Jimmy Eat World. Haha! Har lagt merke til at iPoden min er full av dei og Oasis. Vilt og. Ganske digg og, derfor tittelen altså.

No fekk eg lyst å sjå "Lord don't slow me down"-filmen. Men då kjem eg SÅ til å grine, eg blir alltid heilt emo av den, men eg må.


i 1996, faktisk. ÅH, gud eg elska han! Problemet er at eg ikkje forstår et ord av ka han seie. Neida. Joda. Også har han jo unga, og kone! FOOK IT! Who the fuck are man united?
wops. blei litt rivd med :-)

2 kommentarer:

Helene sa...

Dessverre så har eg ikkje lest boka! Har vert så opptatt med ei anna!;-(

Anonym sa...

you twat! kass bok då? :-)