torsdag 5. februar 2009

Fighting fire with fireworks

Det viser seg at det er 18 års aldersgrense på Bloc Party i vinterferien, så der sank det håpet. Eg blir så irritert, det er jo ikkje akkurat sånn at Bloc Party er kjente for å ha så veldig ville konserta med fulle folk, slåsskampa osv. Ekstremt irriterande.
Har forresten endå ei bok å legge til lista mi no. Muleum. Las heile boka på mandag, istedet for å øve samfunnsfag. Åå, eg er virkelig ein praktelev.
.. Det gikk egentlig ikkje så dårlig på samfunnsprøven.


Bibloitek-dama og eg har funne kontakten, eg merka det. Lånte 4 bøker på mandag, 4 bøker! Kan du tru det? Eg kan. I dag skal eg lese, a lot. Ikkje minst skal eg skrive ferdig engelskteksten, øve litt engelsk og gå ein tur. I går kveld på jobb såg eg masse folk som gikk i joggebukser, flis og refleksvest, og eg blei rett og slett misunnelig. Så det skal eg gjere i dag. Eg skal og høyre på discman, fordi det er såhh kuhlt.

No har eg to tima igjen på skulen, geografi, og eg og Marita gjer oss klare til rapport skriving.
Neste torsdag skal eg jobbe, ja faktisk. Eg skal bytte jobbdag, jaaa.
Ditta blei et veldig, veldig, kjedelig innlegg men det får so vera! Har mest lyst å snakke i vei om Intimacy, men det har eg gjort før.
Eg kan jo alltid sei at eg ser fram til lørdag. Ikkje til å jobbe, men kvelden altså.
Ikkje minst ser eg fram til ferie. Eg skal ete masse godteri, drikke te, kakao, varm saft osv, og ikkje minst lese 3457 bøker. O'yeah.................................



Eg viser meg frå mi beste side, med mine beste vener. Ordspel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm legger merke te at du leser mykje:O heilt galen:O Men...:) legger også merke te at du har en discman.. har sett det på fleire innlegg:D og eg trudde ipod var inn :O

Sunniva sa...

Ja, selfølgelig :-D
Discman + iPod, då er eg fornøgd :D