mandag 2. februar 2009

Never denim, jaaa

Bik Bok har virkelig valgt ut eit perfekt tidspunkt å lansere jeanskolleksjonen sin Never Denim. Eg vrir meg av glede, og på fredag skal eg stå fleire tima i prøverommet og finne meg, ikkje berre eit men, to par! Eg trenger bukser meir enn nåken gang, og alt passa berre perfekt.

Eg har forresten to bøker og to filma å legge på lista mi over filma eg har sett og bøker eg har lest.
Film:
Twilight
Død Snø
Bok:
Utvalgte emner i katastrofefysikk
Vince & Joy.

Gjett kem som skal på bibloiteket i morra? "That's the place to be". Eller ka Monica?

Endå ei gladnyhet! Eg har funne fram min etterlengta discman og batteri til! Eg springer rundt med Intimacy på øyra, men berre heime. Tør på ein måte ikkje å vise fram min søøøde ven, til alle rundtomkring. Vi får sjå kva eg gjereerrr.



Finaste.


Sjekk forresten ut: Design & Inspirasjon - bloggen.
Me liek.

No skal eg på bikbok.no og leite fram forskjellige valg.
I morra skal eg vere på skulen heile dagen, eg har bestemt meg. For vi skal på TEATER, oo'yes.

1 kommentar:

Helene sa...

Eg utfordra deg, gå inn på sida mi og sjå ka du skal gjør :-D