tirsdag 17. februar 2009

I don't know what's right and what's real anymore.

No er det kun 3 daga igjen av dinna forferdelige veka.
Onsdag: Matteprøve. Skrive ein HEIL norskstil. Eg må få 5 på den, og det virka ganske umulig akkurat no.
Torsdag: Skrive mange naturfag-rapporta på skulen. Jobb til halv 10. Rette norsk stil.
Fredag: Innlevering i norsk. Skrive spansktekst.
Eg får heilt angst. Eg pleier ALDRI, ALDRI, å gå glipp av innleveringa og sånt, men no trur eg nesten at det kjem til å skje. Ka har skjedd med flinke, ansvarsfulle Sunniva? Ho begynte på VGS.
Eg kjem aldri inn i Førde igjen. Ka skal eg velge då? Dale? Florø? Åh, faen.
No skal eg slappe av. Eg trenger det virkelig. Eg skal ta eit bad, og eg skal høyre musikk. Mamma kjem til å klikke, men faen heller.
Etterpå skal eg ete rugsprø med naturell kremost og paprika. JUM! Det er jo forresten Frustrerte Fruer og. Things are suddenly looking brighter.

Ps! eg målte meg i går. eg er kun 1.71 cm. eg grein litt inni meg.



2 kommentarer:

Linn Therese sa...

Kvifor vil du vere så høg da? Du er høg nok for livet^^

Men eg og griner kvar dag pga det..:(

Anonym sa...

Nei, eg vil vere høg!
Velkommen i klubben :-)