mandag 16. februar 2009

THE FEAR - Lily Allen

eg vil drikke sjampis, ete muffins. eg vil ikle meg søte kjola, søte sko. eg vil ha brunt hår med svære krøllar. eg vil danse i dei små timar. er det virkelig ingen som snart kan arrangere en fest der målet ikkje er å drikke seg dritfull og å finne seg ein gutt/ ei jente å kline med? eg blir rett og slett frustrert. mest av alt håpa eg at Malene, sweetheart, kan gjere nåke med det.

til sist, eg vil danse til denna sangen her.

I want to be rich and I want lots of money
I don’t care about clever I don’t care about funny
I want loads of clothes and fuckloads of diamonds
I heard people die while they are trying to find them

I’ll take my clothes off and it will be shameless
‘Cuz everyone knows that’s how you get famous
I’ll look at the sun and I’ll look in the mirror
I’m on the right track yeah I’m on to a winner







4 kommentarer:

Anonym sa...

gud, det var stilig redigert bilde av deg :D

Anonym sa...

åhw, takk :-D

Guro sa...

Det er (var?) yndlingssangen til Savannah!

Anonym sa...

Så koslig!