søndag 15. februar 2009

Issues

Eg har issues. Ditta blir mitt tredje blogg innlegg på kun eit par tima. Grunnen er at eg har virkelig ingenting anna å ta meg til. Bortsett frå lekser då..

1. Gått på kino alene: Dessverre, nei. Har tenkt på det eit par ganga.
2. Drukket deg full alene: Nei, hah.
3. Hatt sex med mer enn en person samtidig : Nei?
4. Kræsjet en bil: Eg satt på, om det teller.
5. Hatt en kjæreste i mer enn to år: nei
6. Pusset opp en leilighet: nei
7. Betalt tv-lisens : nei

8. Fridd eller blitt fridd til: haha, på tull!
9. Tatt en hiv-test: haha, nei.
10. Skaffet deg en piercing: nei, kun i øyra.
11. Blitt arrestert: nei, men det er fordi eg er så flink å springe!
12. Hatt minst to one-night stand: hah, nei.
13. Sunget karaoke på offentlig sted: haha, det håpa eg ikkje!
14. Lært deg førstehjelp: ja, faktisk!
15. Lært å stryke en skjorte: neei..
16. Laget en festmiddag for mer enn 10 personer : Eh, teller bursdaga?
17. Laget en romantisk middag for to: Nope.

18. Holdt en tale for mer enn 30 personer: Litt usikker.. sikkert.
19. Kjøpt din egen dobbeltseng: Nei, mamma og pappa kjøper sånt.
20. Gitt penger til et veldedig formål: Ja! Til en søt asian-kiddo i Førde!
21. Gått på bar med foreldrene dine: Haha, nei du.
22. Vært forlover i noens bryllup: nope.

23. Hoppet i fallskjerm: nei, fy faen! aldri.
24. Skutt med luftgevær: Har eg? trur kanskje det!
25. Vært på homsebar: nope, men det hadde vore kjempekjekt!
26. Melket en ekte ku: haha, nei!! æsj.
27. Skaffet deg et kredittkort: nope, er jo ikkje 18 yet.
28. Hatt sex i et fly: hah, nei.
29. Svømt med delfiner: uff, nei. skummelt.
30. Vært i slåsskamp for å forsvare noen: haha, nei.
31. Vunnet penger: oh yes! eit par tikroninga her og der.
32. Hoppet i strikk: skjer ikkje!

33. Dyrket og spist egne grønnsaker eller urter: ja, faktisk! sukkererter.
34. Skiftet bleier på en baby: æsj, nei fy.
35. Blitt full på champagne: nesten, haha.
36. Hatt matkrig: mjøl-krig. Teller det?
37. Invitert en vilt fremmed med på date: nei, er nok litt for sjenert til sånt.
38. Kopiert rumpa di på en kopimaskin: tusen ganga.. eller ikkje.
39. Bedt om unnskyldning- og ment det: eit par ganga. huhu
40. Scoret mål: Ja, eg var jo god i fotball før!
41. Følt deg 100% lykkelig: Når eg var 5 kanskje?
43. Kjørt motorsykkel: Nei, fy.
44. Stjålet et gateskilt: ja, faktisk.
45. Gått måneskinnstur på stranden: juup.
46. Hatt kjærlighetssorg i over en uke: trur ikkje det.
47. Holdt sengen i en hel dag uten å være syk: nei, då hadde eg kjeda meg ihjel.

48. Brukket et ben i kroppen: nei, og skal aldri gjere det!!
49. Kysset i regnet: ja
50. Blitt dumpet over telefonen: hah, nei.
51. Lakkert en bil: nope.
52. Blitt avbildet i en avis: ja, dessverre.
53. Vært med i en film: haha, ja.
54. Gått uinvitert på fest: det kan man vel sei!
55. Hatt sex på jobben: nei.
56. Bakt kake fra bunnen av: ja, selfølgelig.
57. Ligget i narkose: nei, for eg skal aldri bli operert!!
58. Fått blomster helt uten grunn: kan godt hende!
59. Onanert på offentlig sted: haha, den var god. Nei.
60. Strikket en sokk: nope. men eg har strikka 2936 halve skjerf.
61. Opptrådt på en scene: mange ganga.
62. Spist blekksprut: uh.. eg brekker meg. Nei!!
63. Kjøpt egen leilighet/eget hus: på Sims? haha.
64. Sett Kongen i det virkelige liv: Nei, men eg har sett kronprinsen!
65. Sydd noen sting på kroppen: ALDRI!!

2 kommentarer:

Guro sa...

(kommentar til 'gammalt' innlegg) "Eg har nettopp ete iskake, og det er det bestaste som finst."

Ka skjedde med gul kake?!
Er du med å lage/bake det en dag, forresten??

Anonym sa...

Jammen, eg er litt usikker! Gulkake er meir sommar :-)

Ja, damn! eg er med!