søndag 15. februar 2009

geo.. what?

Frå no av hata eg geografi. Eg orka ikkje lese meir. Det er så inderlig kjedelig, herregud.
Eg leser alt eg kan, men alt går inn det eine auget, og ut det andre. (herregud)
Etter at eg har sett "hjelp jeg er med i et japansk game-show" må eg sikkert øve endå meir. Eg hadde jo planlagt å øve frå 5-8, men sånn gjekk det som vanlig ikkje. Heldigvis skal eg ikkje begynne på skulen før kl kvart på 11 i morra, så då har eg god tid i kveld, tvila på at eg kjem til å utnytte tida då..

Forresten, i stad la eg merke til ein ting ..
EG HAR FÅTT LANGT HÅR :-D


no skal eg panikk øve i 15 min! see ya

2 kommentarer:

Anonym sa...

alt går inn det eine auget, og ut det andre

Det går vell ikkje inn det eine auge engang:) går vell stortsett bare rett forbi tenkje eg:)?

Sunniva sa...

Ja, du har vel et poeng der :-)