søndag 15. februar 2009

Weekend wars

Eg kvepper litt kvar gang eg ser ned på armen min. Der er ei rød linje som ser ut som rennande blod, og ei stygg grønn ei. Smart ide egentlig, å gi sånne til alle. Går i allefall ikkje vekk så fort, for å sei det sånn.

Kvelden i går var jo, heilt grei? Blei litt masse styr, men orka ikkje å tenke på det no.
Blei i allefall kjendt med utrulig masse nye folk, og det er jo nåke av det kjekkaste eg veit. Eg er sikkert på at eg handhelste og klemte på 30 folk eg aldri har møtt før. Åh, eg elska å vere full og å vere med andre fulle.
Turen heim blei litt annerledes enn man håpte, men eg trur det gikk bra. Kjente meg igjen i det meste Marita sa, haha. "Det går bra no asso! Ka er det eg har rota meg borti no? Unnskyld alså, ditta var ikkje meininga ".

Skal i allefall slappe av i helgane framover no. Neste helg er det rykter om at mange skal til Hemsdal? Skjønna ikkje heilt opplegget, men eg har ikkje tenkt å vere med.
Håpa på hundre prosent slappis veke, og kanskje ein Oslo tur. Trenger vilt nåke nytt å gå i. Det er så kjedelig med dinna snøen, det einaste man vil gå i er joggebukse, uggs og stor jakke. Eller, det er vel egentlig det man bør gå i. Det eg vil gå i er skjørt, strømpis og tøysko. Eg gleda meg til april, eller mars i allefall. Finner nok nåke fint i Oslo, det gjer eg alltid.
Håpa på eit par tura innom vintageparadiset i markveien, iih.

No skal eg legge meg ned med teppe på tærne(dei er fortsatt istappa etter i går) og høyre på Bloc party, as usual. Eg kjenner at eg bør slappe av litt. Angra på at eg heiv i meg smash "litt" for fort istad, eg kjenner det no for å sei det sånn.

Dinna søndagen kan bli fin, i allefall når eg er ferdig med å øve geografi! Må forresten gjere matte ark og spansk ark og. Herregud, når enda ditta!?

Ingen kommentarer: