fredag 13. februar 2009

Sunniva<3Stian

Akkurat no ser eg på Mesterenes mester, og har funne ut at eg skal gifte meg med Stian Grimset. Neste gang eg ser han, så skal eg i allefall ta på han, det har eg bestemt meg for.
Sammen så skal vi ete sjukt masse mat og ligge på sofaen heile tida. Eg gleda meg kjempemasse. Eg skal vege ca 127 kg. Jaaa!

Eg trur eg er på god vei, forresten. Eg har nettopp ete iskake, og det er det bestaste som finst. Eg har forresten lyst på appelsin no og. ÅÅh, maat.
Mat er undervurdert. For mat er fantastico. I morra skal eg drikke ananasjuice til frukost, og ete ananasis til lunsj. Errume eller?
Eg trenger en ven i Førde i morra, i allefall. Trur Malene skal ned, så eg skal spørre ho :-)



Aaah, Vera Wang! Eg gleda meg til å gifte meg.. med Stian grimmiz.

2 kommentarer:

Linn Therese sa...

Du får nok ikkje på deg slik ein brudekjole om du skal vege ca 127 kilo:)

Jammen er du glad i mat Sunniva, du skriver ofte om det:)

Anonym sa...

Eg skal jo først gifte meg, også bli kjempefeit :-D

haha, eg lika å få fram at det er kjekt å ete! Og du er ca den einaste som er ueinig med meg, hihi!