mandag 9. februar 2009

I know you wanna

Det eg har mest lyst til no er:
Å reise med kun ein person til London, der vi skal vere i 2 veker. Vi skal begge to ha plana for oss sjøl, men vi skal selfølgelig finne på ting sammen og. Det må forresten bli litt varmare først og.
Eg skal bruke kvar, nesten, dag på å høyre på Intimacy (på discman, selfølgelig) og gå rundt i byen. Det har eg så inderlig, utrulig, fantastisk lyst til! Etter at eg las muleum, så berre lengta eg etter å gjere nåke så kjekt som det.
Hotellet skal ikkje vere sånn typisk London hotell heller forresten, det skal vere sånn at man slepper å gå sidelengs i gangen.
Oslo er egentlig greit og, men London hadde vore best.
Har du lyst å vere med? I såfall bør du f*en meg ha ein sånn kjekk ide du og! Ikkje like kjekk så min då..

Eg har og litt lyst til Trondheim og shoppe ræva av meg. Skal sjølvsagt bu på det einaste hotellet i Trondheim som har badebasseng. Visst du ikkje veit kass det er, så kan du google det.
Eg har nemlig meir lyst på kle enn nåken gang, eg vrir meg virkelig etter nåke å gå i. Faderullandeg altså.
Skal jo (KANSKJE) til Ozlo i vinterferien, og då skal eg leve livet fult ut.
Det er nemlig det som er det beste med Oslo. Eg glømmer heilt kass dag det er, og dei rutinene med å sjå f.eks Frustrerte Fruer på tirsdag og Ugly Betty på onsdag, forsvinner med ein gang.
Håper i allefall det blir nåke av.

Men unnskyld meg. Eg skal nemlig finne ut alt eg kan i forhold til engelskskrivegreie i morra, og etterpå skal eg sjå Verdens verste foreldre og Chuck.


Ingen kommentarer: