søndag 1. mars 2009

It's a crazy situation, but all I need is cigarettes & alcohol

.. vel, alkohol i allefall. Litt dumt at eg ikkje har tenkt på det før idag, en søndag. Håpa at eg får meg en tur ut neste helg, virkelig. Eg har så lyst å glømme alt, berre for en kveld.

Har vore ei fin helg. Fredag var ca drittkjedelig, lørdag var fint. Eg og Guro var så voksne at vi åt på Deli Vita. Oh yes. Vi gjorde egentlig ingenting, men eg fekk kjøpt meg to ting. Converse og en college-jakke, frå HM MANN. Når eg sa MANN, så tenkte eg forresten på et.. vel fint program eg såg på fredag. Verdens mest sexy menn, gjevande. Nr 1 blei selfølgelig David Beckham, ingen overraskelse. Men det som sjokkerte meg, var alle dei andre folka som eg ALDRI i mitt liv har sett før, dei var virkelig rare. Men det var greit det og, eg måtte jo berre sjå.
Tilbake til lørdag, om kvelden var eg hos Gurthi, og vi såg faktisk på Disney Channel og spelte Fifa. Er usikker på ka den "harde-suppa" gjorde mot oss, men vilt var det.

No har eg ingenting å skrive. Virkelig ingenting, anna enn at eg ikkje har penga lengre. Eg er pengelaus. For første gang på.. (teller på fingrane) 9 mnd! Det er ganske bra det. Med andre ord har eg ikkje råd til en frisørtime, sjøl om eg har ettervekst til øra og "ihjeltogge" hår. Eg gleda meg til 10 og 11 mars. Jaaa.

2 kommentarer:

Guro sa...

I'm in! Du veit ka eg har i veska..

Sunniva sa...

eheh!ja