mandag 2. mars 2009

neida, såee..

joda, dinna dagen skulle eg vere smart og lese naturfag. For å sei det på den måten. Vi har gossip girl, sesong 1 heime, og den har nok dessverre førsteprioritet. Sammen med senga mi då.
Anyways, eg har gjort masse andre saklige ting og, eg har nemlig skrivd ned ei liste over alle bloggane eg leser, oh yes. Det blei 41 stk, men eg veit at det er meir eg leser og.. Er ikkje sunt ditta blogghysteriet, men jævlig skoy!

istad fortalte eg til mamma om min lille hypokonder periode, eheh. Ho syns at eg burde reise til legen, men det nekta eg selfølgelig. Eg akta å leve fult ut, og heller dø på en buss, på vei til.. vieåsen! heller det enn å bli innlagt og dø stygg og usminka i ei ekkel seng. Her er lista over sjukdomma eg er 27% sikker på at eg har no:
- Beinmargskreft
- Leukemi
- Hjernesvulst
- Leddgikt i: ankel, kne, fingra, armledd
- Ødelagt rygg
- Overbelasta kne
- store mandla(?) opphovna mandla kanskje?

men det går fint altså.


sånn føler eg meg no. "ååee, hjelp meeg"

5 kommentarer:

Unknown sa...

Sjuk? :(

Guro sa...

Det bildet ser eg på så ofte! Virker som det ligger i kver einaste mappe på dataen min..

Sunniva sa...

neida, eg er ikkje vanlig-sjuk-sjuk :-)
haha! lucky you

Helene sa...

Berre vent, når vi blir så feite som vi har tenkt til å bli for en periode så kommer nok absolutt alle dei her sjukdomane snigande fram :)
Vi får gigantiske mandla i tilleg, mmm deilig!

Anonym sa...

jaa, det trur eg! Eg gleda meg :-D