torsdag 5. mars 2009

mamamoah

Er eg den einaste som får lyst å grine når det kjem sånn HØG musikk på dataen, når du ikkje er forberedt? Det er ikkje det at eg blir trist eller nåke, eg får berre klump i halsen og sånn. Merkelig.
No var det forresten Genesis som begynte, og den er jo dritskummel i begynnelsen. I morra, i midttimen ser eg for meg at eg, Helene og kanskje Malene dansar feite-dansen til den. Håpa forresten at Siri Anne(med stavangerspråk) kjem inn og ser meg.. vel.. danse fint. Ang. feit, åh eg gleda meg til å bli 98 kg, så bli gravid og bli 159 kg!!! Det skal bli digg.

Ellers, så hadde vi naturfagprøve i dag, eg hadde jo ofc ikkje øvd. Istedet tok eg med meg 5(!!!!!) buketta heim frå jobb i dag, oh yes. Roses really smell like poo-ooh. Mamma og pappa blei ikkje glade, berre stressa. No tenker eg at eg hiver meg i senga.

Forresten, mamma kom inn og spurte om eg hadde kledd meg opp. Kan vel forsåvidt sei at eg sitter her i strømpis, hotpants og ein svart tynn genser. Joda, mamsen er fashionista ho og!

Forresten 2, visst du skal handle smågodt på Coop Extra, så er det EG!!! som har fylt i. Prestasjon, til tusen. Det er derfor det ser så fint ut, eg har nemlig lagt sjel i arbeidet. Så masse sjel at eg brukte ca 3 tima på det.. og eg blei ikkje halvferdig engang.

GOD NATT ZØIZTUEER <33 kisses ån ju all. XOXOXOXOOXOXOXOX
det blei for dumt..

2 kommentarer:

Helene sa...

HAHA .. den passa faen meg perfekt til det å vere feit!

FAEN I HELVETTE .. eg som hadde tenkt å kjøpe snop på Coop:|

Sunniva sa...

Ja, eg veit det :-)

ooo!