torsdag 16. april 2009

Eg har gjort det igjen.

Eg har ødelagt endå eit par øyreproppar. Eg kjøpte dei før jul, herregud. Eg skjønnarrrrr ikkje ka det er eg gjer feil! Andre folk brukar dei samme øreproppane dei fekk med sin første iPod for årevis sida den dag i dag, og eg kan love deg at eg har ødelagt rundt 8 par frå eg fekk min første MP3-spelar. I 2008 trur eg at eg ødela 3 eller 4 stk. Og no tenker du selfølgelig, KVIFOR bruka eg ikkje eit par hundrelappar på å kjøpe eit skikkelig headset. Og eg skal jo selfølgelig forklare. Grunnen er simpel, eg elskarrrr å ligge i senga og høyre musikk, og det fungerar dårlig når man har eit svært headsett som klemstrar øyret inn til hodet. Det samme gjelder og selfølgelig når man sitter i bil. MEN! eg har egentlig tatt litt til vettet, og luuurer på å kjøpe AKG K81 DJ eller eit anna frå AKG til ca samme pris. Dei kosta rundt 500 kr på CDON.COM, og det er jo ikkje gale i det heile tatt. Men så er det nåken som meina at dei er litt stramme rundt hodet, og eg har ikkje så god økonomi at eg lett brukar 500 kr på eit headset eg brukar 2 gangarrrr. Tenker at eg skal sjekke rundt i Førde litt først, men eg er skråsikker på at eg kun finner julepynt frå Scullcandy og WeSC, og det er i allefall ikkje det eg skal ha.
Det verste er at eg ikkje har nåken å spør heller! I klassen min høyrer man musikk på youtube, eller frå Scullcandy-headset med pels på (det finst jo nåken av den fornuftige sorten, men dei har sånne headset som man får med eit rart spel om verdensrommet).

No skal eg høyre litt på Rooney trur eg, for å mimre litt. Jessica har begynt å høyre på dei, og når eg såg kass sanga ho hadde på iPoden, så måtte eg smile litt. Det er nemlig AKKURAT dei samme sangane eg høyrte på når eg var hekta. Det er så kjekt med sånt.
Nåke som ikkje er like kjekt, det er at vi skal ha styrketrenings-test i gymmen imorra, og det inkluderar push-ups. Istad prøvde eg å ta nåken, og eg trur eg klarte 7. Det betyr 1(?), og eg veit ikkje om eg gjorde det skikkelig engang.

ANYROAD, kos dykk. Og eg har iallefall ikkje fått the bends.

Ingen kommentarer: