onsdag 15. april 2009

So young and so handsome!!!!


Detta flotte, gjevande og ikkje minst romantiske biletet fann eg på min ven Bjørnen.. eg meinte Jessica sin blogg. Ho som lignar på The Ring-dama, veit du!
Uansett, idag har eg store, kanskje til og med enorme, planar. Eg skal nemlig ta meg ein strrrrrrååålandes tur til Viesenter, der eg skal kjøpe meg ein iskrem. På ein ONSDAG!
Ellers fekk eg litt abstinensar istad, og eg fekk lyst å vere UTE! Eg førrrrr fæææn, ute. Åt til og med lunsjen min ute, men eg var egentlig meir opptatt av å prate om tjukt og tynt.
Ellers, så skal eg ha med meg Monica på tur idag. Guro kan ta ein avslappingsdag. Eg tippar vi skal opp i vieåsen, for eg er ganske sikker på at Monica likar seg i vieåsen. Spesielt med den haugen der vi.. drit i. Kan jo sei at vi ikkje hadde så lyst å gå på do der vi var rett før. Kjekt!!!!
No skal eg sjekke temperaturen på det flotte prosjektet eg og Helene har laga. Forresten, først må eg gjere naturfag. Eg griner av naturfag. Eg hatarrr naturfag.
Skamfint. LOVE TI LZINM.1!!§! kso og klemz<<<<333

1 kommentar:

Guro sa...

Haha, takk for omtanken, men eg skal nok på jobb kommer ikkje til å slappe så eldig av! :)