lørdag 18. april 2009

hadde aldri trudd eg skulle sei det, men ..



denna sangen gir meg frysningar frå topp til tå. Og denna minnar meg så vilt om sommar, sol og evigvarande køyreturar. Eg har aldri tatt så mange bilder i løpet av ein så liten periode. Når eg no ser på bilda, så får eg skikkelig abstinens etter å ta eit bilde, og kjenne at eg er fornøgd med det. Sist gang eg brukte speilreflekskameraet mitt var vel for eit par veker sida, hos Guro. Då blir det meir "åh, duh, tah eth bihlde avh megh i badehkarhret, ihhihih!!"-bilder.
Denna får meg til å tenke, herregud som eg kjem til å få frysningar, dersom eg ser dei live i sommar.

Forresten, eg har begynt å få litt panikk når eg ser på kalenderen, og ser at tida til Guro reiser kjem nærmare og nærmare. Det er akkurat som om tida plutselig stoppar opp og eg ikkje får puste. Eg har ingen anelse om ka eg skal gjere uten ho.
All den musikken eg har begynt å høyre på gjer alt verre.

Ingen kommentarer: