søndag 19. april 2009

ssssssssssss

allah, jesus og moses. Eg har glømt å fortelle om vekas høgdepunkt. Eller nei, ÅRETS høgdepunkt. Min store kjærleik, Stian Grimset, smilte til MEG på fredag. Eg trudde eg skulle døy. Eg ringte selfølgelig mamma på flekken og fortalte om hendinga. Ho lo, og syns heile greia var flott. Det syns eg og.
.. og ja, eg smilte sjølvsagt tilbake!
(no tenker eg at Monica er misunnelig.)


edit: når eg tenker meg om, så syns kanskje ikkje mamma det var så flott. For eg skal jo tross alt gifte meg med.. ka heitte han igjen Monica? Han i Angedalen i allefall, med bondegård og greier.

5 kommentarer:

Unknown sa...

ØHH luckypig, no er eg virkeleg jealous her..

Han heiter Johan Andreas.

Sunniva sa...

Ja, det syns eg at du skal vere!!

Thank you.

Helene sa...

Gratulerer!

Silje sa...

SV; Not Fair ja ;) Den er herleg ^^

Sunniva sa...

Takk takk Helene, det varmar.

Ja, det er den Silje!