onsdag 27. mai 2009

1. Hva vasker du først når du dusjer?
håret

2. Hvilken farge er det på yndlings hettegenseren din og hvorfor er det din yndling?
grå, fordi den er svææær og mjuk

3. Ville du ha kysset den siste personen du kysset igjen?
jaaa

4. Planlegger du antrekkene dine?
av og til, men veldig ofte er akkurat det eg har tenkt å gå i på vask.

5. Hvordan føler du deg akkurat NÅ?
kvalm og trøytt

6. Hva er den nærmeste røde tingen rundt deg?
dyna mi, ahah

7. Hva var den siste drømmen du hadde?
eg hugsar ikkje, men drømte i natt.

8. Møtte du noen nye i dag?
mmm, nei.

9. Hva har du lyst på akkurat nå?
ei enorm seng med maaaange puter og ei kald dyne.

10. Bruker du tanntråd?
av og til, for å gjere mamma stolt.

11. Hva tenker du på når jeg sier kål?
FÅRIGÅRS

12. Er du følsom?
i skjul

13. Har du noen gang telt til 1000?
nei, det trur eg ikkje

14. Biter du i isen, eller sleiker du den bare?
biter, for visst man sleiker så renner det jo berre.

15. Liker du håret ditt?
nei, det ser heilt aids ut.

16. Liker du deg selv?
nei, eg skjønar egentlig ikkje kvifor eg har veenerrrr.

17. Ville du ha spist middag med George W. Bush jr.?
JAAA

18. Hva hører du på akkurat nå?
pop-lyd frå FB-chat. yo

19. Har du strenge foreldre?
ja, dei piskar meg. Neida, eg trur dei er ganske så greie.

20. Vil du hoppe i fallskjerm?
er du heilt dust? NEI

21. Liker du Cottage cheese?
godt spørsmål, eg veit ikkje. Er det ikkje litt rart om ein 16-åring går på butikken og kjøper Cottage cheese?

22. Har du noen gang møtt en kjendis?
eh, kjendis og kjendis.

23. Leier du film ofte?
berre når eg er med Guro

24. Er det noe som skinner i rommet ditt?
lampa mi? rammene? stereoanlegget

25. Hvor mange land har du besøkt?
Ingen! Sverige, Danmark, Tyskland, England, Spania, Hellas, Frankrike

26. Har du noen gang tulleringt?
Ja, fysj. Eingang ringte dei tilbake om kvelden, det var nåke av det skumlaste eg har opplevd!

27. Har du tatt tog?
nei, dessverre. Ein dag skal eg finne ein ven å reise på tog-turar med.

28. Brune eller hvite egg?
Eg likar berre det gule inni, dersom det er sånn "tørt".

29. Har du mobiltelefon?
herregud ja, eg hadde nok ikkje overlevd utan.

30. Bruker du spisepinner?
eh, ja, men då blir eg ikkje spesielt mett i og med eg får 0,00007% av maten inn i munnen.

31. Eier du en pistol?
nei.. 5!!!

32. Kan du å spise med spisepinner?
eh, nei.

33. Hvem skal du være sammen med i kveld?
dyna mi, vi skal koooze ozz

34. Tilgir du for lett?
eg veit ikkje, eg tilgir egentlig ikkje, eg berre glømmer.

35. Har du noen gang vært forelsket?
mm-hmm

36. Hva skal din beste venn gjøre i morgen?
Godt spørsmål, er det teit av meg å ikkje vite det?

37. Har du noen gang spist kokosboller?
æsj, ja.

38. Når gråt du sist?
Fekk tårer i auga istad(faktisk fleire gangar i kveld, når eg tenker meg om), teller det?

39. Hva var det siste spørsmålet du stilte?
"pluss, det hadde jo gjort skikkelig vondt?"

40. Favoritt tiden på året?
Haausteeen

41. Har du noen tatoveringer?
ja! ei kirurg-kanin på armen.

42. Er du sarkastisk?
neei, aldri.

43. Har du sett "The butterfly effect"?
hahaha, ja på laurdag.

44. Har du noen gang gått inni en vegg?
fysj, ja.

45. Hva er favoritt fargen din?
Lilla, svart, marineblå, kvit, grå.

46. Har du noen gang slått noen?
jaa.

47. Har du krøllete hår?
etter at eg har dusja, vore i saltvatn, ikkje har børsta meg osv - JA.

48. Hva var den siste CDen du kjøpte?
Trur det var Røyksopp sitt siste album.

49. Har utseende noe å si?
ja?

50. Kunne du tilgitt en som var utro?
godt spørsmål, sikkert ikkje.

51. Har du skyhøye telefonregninger?
eh.. no for tida.

52. Liker du livet ditt nå?
ja, eg er berre har det med å overreagere på det negative.

53. Sover du med TVen på?
haha, nei.

54. Takler du sannheten?
som oftast, ja.

55. Har du en fremtidsplan?
teller sommarferien?

56. Hater du eller misliker du mer enn 3 personer?
probably, mange fleire.

57. Hvor ofte snakker du i telefonen?
no i det siste, ALT FOR OFTE.

58. Hvilken person holdt du hender med sist?
ein fin ein

59. Hva har du på deg?
ei flott rosa nattbukse og ei endå flottare t-skjorte med ein mann på.

60. Hva er favoritt dyret ditt?
gjett EIN gang? KATT

61. Hvor er profilbildet ditt tatt?
på stova, troor æ

62. Kan du å rocke med rockering?
gjelder 2 sekund?

63. Har du jobb?
Jeg er litt usikker

64. Hva var det siste du kjøpte?
ein iskaffi + 1L melk.

65. Har du noen gang krabbet gjennom et vindu?
JA? men eg likar det ikkje.

6 kommentarer:

Unknown sa...

64.Hva var det siste du kjøpte
ein iskaffi

Som å høre meg selv. Kjøper ALLTID iskaffe. Når jeg tenker meg om burde jeg vært sponsa av Tine Iskaffe.

Sunniva sa...

hahahah, vel det er jo så godt at man berre MÅ kjøpe det.

Guro sa...

Du var det siste eg holdt hender med..

Helene sa...

Det hørtes bra ut! Ein iskaffi + ein liter melk. Jaja, slik kan det gå.

Sunniva sa...

åja, søren! Guro, du har rett. Holdt vi hender på søndag?
Helene, eg veit. Slik kan det gå.

Guro sa...

Vi holdt hender og snakka om kinostola!!