fredag 29. mai 2009

how to fcuk helene

gjer:
ALT RART!
kast mat
kast kle
kast drikke
tull altfor masse
aldri seriøsitet
bruk 2389 kr i veka på spel
kjøp mat
kle deg kun i urban og carlingskle
ha kul klokke
BIL
surf(n'turf)
skateboard
ski
sykle
ha svæære huer med dusk
boblejakker(så lenge dei kostar ca 23484 kr)
reis på ferie
HEMSEDAL
lik musikk
spel gitar
ikkje ver stygg
perfekt hud
slanke bein
null hår(!!!!!!!!!!!) bortsett frå hodet
fine sko
belter
ingen seriøsitet, igjen
masse smsar
ring, ring ring
lik katt!
lik dyr generelt
sjå på teit tv, konstant
"skal vi sjå på tv" funkar dritbra
maaat
joggeee
treeenee


og det var vel alt! SÅ: dersom du kan svare ja på alt det her, helene iz urz! kizzez fråm suniva

6 kommentarer:

Helene sa...

Du overraskar stadig Sunniva! Eg blei nesten litt stolt.
Null hår var vel å ta LITT hardt i, men det er vel ganske så rett.

Sunniva sa...

Hahahah! Eg er så flink:)
Null hår er å ta veldig hardt i, i allefall for min del!

Helene sa...

Du er veldig flink! Ante ikkje at du visste så masse (hemmelige) ting om meg.
Ja, iallefall for din del!

Sunniva sa...

Hhehehhheheh! Blei du litt redd?
Ja, eg likar jo varulvar<<<<<4

Helene sa...

Ja, eg må sei eg blei litt redd ja! Spionerar du på meg?

Sunniva sa...

ja, eg er ein av dei på det bildet på bloggen din. Det korpset.