lørdag 6. juni 2009

dont you let me go, let me go tonight


flickr

akkurat no har eg så hodepine at eg rett og slett ikkje veit heilt kva eg skal gjere. Eg har prøvd å sove i 2 og ein halv time, eg har drukke masse vatn, eg har tatt ibux og eg har høyrt på Coldplay. Ingenting fungerar og eg kjenner at eg får litt panikk. Det er så dumt og typisk at sånne ting skal skje på dagar som i dag. Har uansett hatt ein finfin dag med tacokveld hos B. Rart å tenke på at det er laurdag imorra. Kjenner at eg er litt usikker på sommarfest-feiringa. Eg veit at eg enten kjem til å vere tidenes festbrems, eller så kjem Lenene til å 'dra' meg med på diverse som eg kun kan angre på på søndag. Har kanskje mest lyst til nummer to, eg trenger å slutte å tenke så masse. Mest av alt vil eg at nåken skal halde rundt meg og sei at alt skal gå fint.

2 kommentarer:

Oda sa...

Det var eit kult bilete :) Trur eg må inn på Flickr og sjå litt meir!
Uff, det verste eg veit er å ligge og vri meg :/ Har ingen gode tips desverre, eg slit ofte med det same.

Helene sa...

Haha - I promise!
Du SKAL vere med, og du skal være det stikk motsatte av nokken festbrems!! FYSJ.