søndag 7. juni 2009

sway

når eg la meg i går kveld klokka 3 var mobilen omtrent fullada, når eg vakna rundt 11 var den omtrent utlada. Kvifor? Fordi eg har høyrt på The Kooks i nesten 8 timar. Eg trur eg kan alle tekstane utenat no. Og ikkje minst, eg er så hekta som eg kan bli, Spotify får virkelig gjennomgå.
Anyroad, i dag har eg tjent 60 kroner på hagearbeid/løfting. Det er søren meg bra no når eg er blakk for første gang på 12 mnd. Berre 3 dagar igjen då, til lønning. Fram til det skal eg leve på vatn og brød, istedet for rundstykker og iskaffi. Det blir hardt, det veit eg.
Men no jenter og gutar(?) skal eg fortelle nåke heilt sjukt. Eg skal rydde rommet mitt!!! wwoooo. Etterpå skal eg lese engelsk også faktisk hjelpe mamma med å bake. Herregud, dette blir ein flott søndag. Visst du har lyst til å redde meg: ta meg med på Hannah montana filmen klokka 18.00 i dag. VÆRSÅCHSNILL.

The kooks - sway

4 kommentarer:

Anonym sa...

ooh jeg vil også se hannah montana! oh wellz, du har hatt en veldig flink søndag ser det ut som. yay!

Helene sa...

Er det no eg skal komme med skryte-kommentarane mine? Ehehehe.

Sunniva sa...

tja, det kan du alltids!

Oda sa...

Eg òg baka i dag. Herre Gud... Det må vere skjebnen, Sunniva! :D