torsdag 4. juni 2009

eg veit det er støgt, men eg elskar sånne ting så. jaaaaaaaaaaa

1. Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg?
- eg veit ikkje, snart?
2. Kan du sove uten dyne?
- ja, i nøden.
3. Har du og bestevennen(e) dine noen tradisjoner?
- ikkje som eg kjem på no, nei.
4. Vil ditt neste kyss være en feil?
- nei
5. Tror du eks kjærester kan være venner?
- neeh
6. Hva var det første du tenkte da du våknet i dag tidlig?
- no MÅ eg vere frisk.
7. Hva plager deg mest?
- halsen min og mine paranoide tankar.
8. Noe som plager deg akkurat nå?
- kombinasjonen av Sims 3 og PC'en min.
9. Hva er din sivilstatus?
- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
10. Er du fornøyd med det?
- jaa
11. Tror du på evig kjærlighet?
- hahaha, NEI
12. Har foreldrene dine facebook/nettby?
- holy mascara, NEI
13. Når var det noen ringte deg sist?
- Igår, men eg ringte Helene kl 11.47
14. Hvor er din elskede akkurat nå?
- mine elskede, blir rett. Nei, eg veit ikkje heilt eg.
15. Ville du datet en fra en annen by?
- mmmmhm.
16. Liker du kosing?
- "nei". Ja, selfølgelig.
17. Når var sist du ville dra til en person?
- no.
18. Hva var det siste du gråt for?
- ingenting spesielt, det blei vel egentlig berre for masse for meg.
19. Har du noen gang mottatt en veldig lang unnskyldning?
- ja, det har eg.
20. Hva innså du i dag?
- at det er på tide med ein mac.
21. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag?
- Berre tre? Guro, Sjur, Helene
22. Leid hånden til noen i det siste?
- siste og siste.
23. Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig?
- satt i bilen på veg til skulen.
24. Hva skal du gjøre i morgen?
- sove, handle og bbq
25. Har du gidd noen en klem den siste uken, hvem?
- Vanessa, faktisk. Og det er TORSDAG. (hint!!!!)
26. Har du ketchup på eller oppå pommes fritsen ?
- Ved, fordi eg som oftast ikkje et den.
27. Hvor er du om en time?
- her, i senga mi.
28. Har du facebook?
- jaa
29. Har du noen gang bitch slapet noen?
- ja! kick.
30. Hva er det nærmeste du har på deg som er blått?
- bh'en.
31. Har du noen gang kysset noen i garasjen?
- ikkje i min garasje, men i ein garasje ja.
32. Bryr du deg om hva ex-en din tenker om deg?
- neeh.
33. Har du noen gang vært så sur, at du har begynt å gråte?
- om eg har, JA.
35. Mener du selv at du er en bra person?
- egentlig ikkje.


Lykke Li - Dance dance dance, mmmmmmmmmmmmmmmmmm