onsdag 15. juli 2009

herregudherregudherreguuuuuud

RADIOEN ER DØD!!!!! Plutselig var det liksom ikkje sååå masse å leve for lengre. Eg har jo radioen/stereoanlegget på rommet mitt, men det er ikkje det samme. Det første eg skal gjer imorra er å HAMSTRE inn batteri. Eg kjenner at eg gler meg heilt sinnsvakt. Tanken på å kunne høyre dei velkjente stemmene igjen gjer at det kriblar i magen (eventuelt får eg vondt inni meg), åååååh.
Ellers har eg endå ei dårlig/vond/trist/fantastisk nyhet; DATAEN MIN GJEKK AV!!! HAAHHAAH. Med andre ord er macen endå litt nærmare å bli min.
Jejeje, merkar at eg veldig lite å formidle, men deeet. Har ete potetnøtter i dag og det var SKIKKELIG godt. Alt blir bedre når ein sit ved kjøkkenbordet trur eg. Faktisk så trur eg at dei beste samtalane i verda som eg har hatt, har vore ved eit kjøkkenbord. Også tvinga eg Guro til å gjere nåke ho ikkje ville, hihihehehahha. Eller, eg visste at ho ville då. WOW, det høyrtest/såg bedre ut i hodet mitt.
Ogsåå har eg snakka engelsk i dag med ein fyr som i følge Guro var søt i ansiktet. Eg er usikker på om eg er uenig eller ikkje, det einaste eg fokuserte var vel på å svare skikkelig. FAAEN så usikker eg blir av å snakke engelsk. Men eg er i allefall ikkje den som skal bu eit år i USA og kan ikkje kan sei "family" endå... HA!


no skal eg finne eit eller anna kult på google som eg vil dele




berre litt inspo til Malene som.. HAR FÅTT SI EIGA LEILIGHET I DAG!!!!!!!! ÆÆÆÆÆHHHHH
ser det ut som dette her, vel då campar eg på golvet hennas!!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Helene sa...

Eg er saa med!!

Malene sa...

eeeeYY!! HURRA FOR MEG!!

Men ikkje for å skuffe dere, men den er langt i fra så stor! hah! Den er ganske liten, siden det tross alt bare er til 1 person!

Sunniva sa...

HAHAHA! Selfølgelig er den det Malene, men den er jo kvit!!! Då er alt bra :) Var det ikkje snilt av meg då??

Malene sa...

Ja sant! Bra du og tenke sånn! at viss alt er kvitt så er den perfekt! for det tenke vertfall eg.
Jooo :) <3

Sunniva sa...

Heilt enig. Hatar sånne hyblar med oransje og spygrønne veggar. Kven kan BU sånn? errhrhrhr.
Jaaa <3

Malene sa...

AKKURATT!!! Så eg er utruuulig glad for denna! Den er PERFEKT!! :) loooove it