fredag 31. juli 2009

i see a storm bubbling up from the sea and its coming closer

hehehehehe, ops! Eg har det med å lyge litt for masse, og det eg no lo av og sa "ops" til var det faktum at eg verken åt popcorn eller såg Alfie igår. Utsatte det til i dag, men plutselig var det Paradise Hotel og eg kunne jo for all del ikkje gå glipp av det! Kjenner at det har vore høgdepunktet kvar dag denne veka, og det seier jo ein del. Og nei, no laug eg ikkje, men "I've gotten so good at lying to myself" (bonuspoeng og premie til den som kjenner det igjen uten å google det) burde ha vore tattovert inn på leggen min.
Uansett, akkurat no et eg/hiv eg i meg POLO. Det er så godt at eg neeesten flyttar til Utlandet med stor U for å innta det oftare. Og når vi snakkar om å flytte, då eg istad fortalte Elin at eg i det siste har hatt ein rar følelse av at eg kjem til å flytte til Oslo i haust svarte ho berre "ja, kvifor ikkje?". Eg svarte selfølgelig med det typiske "eeh, la meg tenke... eg er 16?". Ho meinar nemlig at dette er superflott og at eg selfølgelig må gjere det. Dette skjer selfølgelig ikkje før om 2 år, då eg og Guro skal flytte inn i ei minilita, kvit leilighet på Løkka. Vi skal danse rundt i nattkjolar, vi skal invitere Marita og Monica på besøk i helgene, vi skal ta trikken kun for å sjå på menneska, vi skal bli kjent med merkelige menneske, vi skal fnise av alt vi ser, vi skal finne faren til vår(t/)e framtidige barn og vi skal ha det så storarta som berre to jenter på 18 og 19 kan. Eg skal selfølgelig jobbe på H&M og Guro på IKEA. Herregud, eg gler meg så sjukt, sjølv om dette kun verkar som ein skikkelig fjortizdrømhh.
wow, dette blei så usakelig at eg nesten må ta ein heil pakke polo i munnen på ein gong.





i wish

Ingen kommentarer: