onsdag 29. juli 2009

you shimmy shook my my bone leaving me stranded all alone in love on my own

om to veker er eg i middelalderparken saman med den beste guten i verda og mange av dei finaste eg veit om. Eg gler meg veldig veldig masse og er veldig veldig stressa med å få alt fiksa til då. Det er så masse å gjere, men så veldig lite tid å gjere alt på. Heldigvis har eg kun 6 jobbdagar igjen og det er så fantastisk deilig å tenke på at eg snart er ferdig. Akkurat no lastar eg ned filmen Alfie og eg har tenkt å kose meg med popcorn når den er ferdig. Eg burde heite Feitiva istaden for Sunniva.
Eg gler meg til imorgon, då skal eg vere med den finaste tanteungen i verda og ei av dei to finaste søstrene. Også gler eg meg veldig til laurdag, det skal bli ein koselig kveld - det må det berre. Mamma trur ikkje at eg får vere med nåken av det motsatte kjønn, men det håpar eg. Berre om det er han som eg snakka om i første setning då.



Kings of Leon - Closer


1 kommentar:

Emma Lovise sa...

SV: Fikk nett vete at ho skulle på Øya, men eg får meg dess. ikkje dit :(