lørdag 4. juli 2009

i think im a little bit, little bit, a little bit in love with you, but only if youre a little bit, a little bit, little bit in love with me

hola hola! Er endelig heime frå Stavanger, og det kjennest deilig. Det viser seg at det var omtrent dobbelt så varmt her heime, så dagen i dag har blitt brukt på å svette. Mmmm, hot.
Har vore på stranda i Erdalen med Monica og Malene leenge i dag, og det var flott (og varmt). Målet mitt for 2009 var jo selfølgelig å ikkje bade, men kva skal ein gjere når ein står med vatn til livet og berre døyr etter å bli endå litt kaldare? Det var så gale at eg måtte gi etter for fristelsen og endte opp svømmande. JAJA, då får eg berre gjere alt eg kan for å nå mitt andre mål; ikkje sykle i løpet av heile 2009.
Så no ligg eg her, øm og stiv i heile kroppen, svett og ekkel, solbrent og fregnete og har eit nytt kloremerke/skrapemerke på magen som svir. Men det går fint, alt er nemlig fint når ein høyrer på "Youth Novels", som forresten er fantastisk.
Har absolutt ingenting å skrive akkurat no, eg er nemlig så trøytt at det svir i auga.


<3<3<33<33<<3

Lykke Li - Little bit

1 kommentar:

Unknown sa...

Ai like u swimmin' <3