tirsdag 28. juli 2009

lykke()li(G)

Vel, denne jobbeveka blei 1234567890 gangar bedre enn eg hadde trudd. Dersom denne veka her blir halvparten så gøy så er eg faktisk veldig fornøgd.
Eg orkar ikkje å ramse opp alt, men onsdag inneholdt litt av kvart. (U)stekt grandiosa, smash og flotte jenter er alltid ein flott kombinasjon. Og saman med ei rosa bok, litt znækz og ein gåtur i mørket blei det endå bedre. Bortsett frå "Omg, det er mamma og pappa!!!!" og "eg er så kvaaalm...." var det ganske så perfekt.
Torsdag var også skøy, men eg hugsar av ein eller annan grunn veldig lite. Såg Harry Potter med to flotte og ein brun. Det var gøy.
Fredag farga ein håret til ei flott ei og laurdag var det bursdag/jentekveld hos Marita. Gøy sa du? I fare for å virke fjortis, (=(=omggg det mååå gjentakast!!!!=)=) for det må det. Søndag var eg (endelig) med han finaste igjen, og i dag har eg vore kjempefjortis saman med to flotte.





dette var forresten eit hint til at eg er med på ALT denne veka.

2 kommentarer:

Helene sa...

Hahah, flotte bilder!
Å herregud, du kan virkelig ikkje meine at den pizzaen burde ha blitt stekt meir!!!!! den var 1 sek fra å bli svart.

Sunniva sa...

jo takk Helene! eg visste at eg kom til å trenge det.
Tsss... alle likar svart pizza.