mandag 13. juli 2009

teen lovers, dont wait

i dag har eg endelig fått klipt aids/krefthåret mitt. Eg tek meg sjølv i å dra fingrane gjennom håret eit par gangar meir enn gjennomsnittelig, og det er deilig. Blei jo kortare, men langt frå så kort som eg trudde det skulle bli. Ganske greit det, men ganske kjedelig. Eg har ein ting for å gjere litt drastiske ting, sjølv om det ikkje skjer så ofte. Ironisk nok kom Sigrid heim med "hairextentions" idag, frå NILLE. Hahahah. Det verste var vel det at dei passa litt til håret mitt, så no sitter eg her. Ser ut som ei jente på 14 her, med spikerrett hår og plastextentions. KJEKT

No ventar eg på at Guro skal finne ut at EG er den kulaste Sunnivaen ho kjenner, så vi kan sjå litt, ehhehe, Friends. KJEKT (2)
Er litt lei av å ligge her og COOPE, hohohohohohohohohohoh. neida, joda, neindiandianddejfnei.
eeeeeh, ellers så kan eg jo lage ei liste over kjempekjekke ting eg har gjort i dag:
- kjøpt appelsinjuice på bigbite. Altså, kven gjer vel det?
- Høyrt min daglige dose radio, jaaa.
- Trippa rundt i mine fine fine fine fine fine sko
- rydda rommet mitt
- mentalt forberedt meg på eit par dagar med Sigga uten mamma og pappa. Korleis vil dette gå?
- Fått nåke som ligna veldig på eit allergisk anfall, ææææ
- Endelig tørt å sjekke ut speletidene på Øya, woho. Det gjekk ca fint, men krasj mellom Arctic Monkeys og Fever Ray, buhuhuh
- sett sjuke mengder videoar på youtube.
- funne ut at dersom eg var ein gutt, så skulle eg ha vore LIVELAVALIVE/Mmitchelldaviss på youtube.
- hatt hodepine
- laga tidenes smoothie
- endelig fiksa neglene mine. Har kutta både Guro og Sigrid so far i dag.
- brukt altfor masse pengar på undertøy
- brukt altfor masse pengar generelt sett... faktisk
- endelig høyrt den der sangen til Leighton/Blair. Good girl go bad, or whatever.
- funne ut at Metro Station-guten er BROREN TIL HANNAH MONTANA: AHHAHAHAHAH.

dette var kjedelig. ednefdenfefnenfen

Ingen kommentarer: