lørdag 11. juli 2009

we are the people

den siste tida har eg gjort ein ting: høyrt på radio. FAEN så skøy det er. Når eg går rundt aleine i huset med radioen under armen.. vel.. då kjenner eg meg HEIL. Eventuelt ikkje, men det er skøy. Vi har ledd, vi har dansa, vi har smilt, vi har fått frysningar og vi har vore flaue. P3 in my heart, tenker eg at eg skal tattovere inn på leggen. Ellers er alt flott og slikt. Eg har fått frisørtime og kjenner eg meg sjølv rett, ender eg nok opp skamklipt. Og ja, då er det greit å trøste meg, for då er eg nok skikkelig lei meg. Ellers(2) har eg sett heile første sesong av Californication. KJEMPEKJEKT!!!!! Ellers (3) er eg lei av dette ordet: PJUSKE. Altså, kva faen betyr det? I allefall er det omtrent det einaste søstra mi seier til meg om dagen. "Sunnivaaaa, pjusk meg".

Empire of the sun - We are the people.
OG!!!
Metro Station - Shake it

greit, la til den siste berre for å virke tvilsom, but hey... shake shake shake shake shake it!!!

2 kommentarer:

Helene sa...

du har det kjekt, ja!

Sunniva sa...

Åjaaada! Har ikkje du?