søndag 18. oktober 2009

fordi du er heit og så er du kald

visst alle andre kan, så kan eg og.

SUPAH COOL
- EOS og alt det der som er godt for leppene, lagar mjuke lepper, smakar godt og luktar godt.
- Spotify. Eg brukar forever på å lage fantastiske spelelister og høyrer på dei heilt til eg blir lei.
- Gutar og jenter som handlar på coop extra. Gjerne nyforelska og dritredde for å miste ned ting fordi dei trur at alt er over då. Eg ler, og blir nesten forheksa i dei fordi det er så søtt.
- Norge. Pengar, fine bygningar og slike ting.
- Fritid. Undervurdert.

NOT SO COOL
- Teite folk som brukar EOS og berre "buhu dette er så bra" når dei også seier at den nye foundationen deira frå Makestyle.com er bra.
- Spotify fordi eg tenker "å den sangen skal eg høyre" når eg traskar i veg heim frå skulen før eg kjem på at eg ikkje har den på iPhonen.
- Gutar og jenter som handlar på coop extra. Gjerne nyforelska og ikkje redde i det heile tatt. Heller ekstremt opptatte av å ta på kvarandre og beføle kvarandre utan å vise omtanke til alle dei andre som står og måpar av forskrekkelse.
- Norge. Posten, tollen, lovane, aldersgrensene osv.
- Lite fritid/lekser/jobb

Ingen kommentarer: