søndag 18. oktober 2009

marley & me

Vel, no har også eg cried my heart and loungs out. Seriøst, når ein ser ein vaksen mann grine pga eit dyr, så er det faktisk fysisk umulig å ikkje hulke.
Ellers? Vel, eg var jo liksom "så opplagt" og alt det, men no svir det i auga. Om det er pga tårene veit eg ikkje, men eg skal gjere alt eg kan for å halde meg vaken til 10 i allefall. Så skal eg sove i nesten 9 timar, herregud så godt det blir. Denne helga har eg nemlig sove så masse at eg muligens har blitt avhengig.
Fredag var ein fin dag, og eg var seriøst dritglad heile dagen. Kjøpte masse masse fint, fekk låne kortet til pappa og kjøpt "livsviktige" ting. Tips til andre fattige: ikkje bli venn med Martine, ho får pengane til å renne ut av lommeboka di(/til foreldra dine)! Og så har eg selfølgelig ete sjuke mengder is, sett altfor mange drittfilmar og sendt sånn 0 smsar. Flink jente.
No skal eg ete og lese historie, for eg elskar historie.

Ingen kommentarer: