mandag 26. oktober 2009

hei wænen og sjente menzker

eg blir seriøst gal av å vere her heime no. Eg låser meg inne på rommet mitt og kan nesten ikkje sjå Gossip Girl etter skulen engang fordi Sigrid har vore på stova heile dagen og 'basillert'. Åh, eg er så drittlei av rommet mitt. Trur faktisk eg skal vaske det... NO!!!!!!!!! Då blir det i allefall ingen basilluskar her. Namhh. (nei, dette betyr ikkje at du skal komme her og invadere... eller jo)
Ellers vurderer eg å gå i kyrkja på søndag. Gud og Jesus og Posten var nemlig så snille at dei sendte meg Ole Henriksens Fresh Lips i posten i dag. Passa ganske perfekt det, for eg har hatt leppe-rehab i dag og ikkje smurt dei inn med nåke som helst. Flinka.
Var ganske flink til nåke anna i dag og, då eg gjekk av bussen altfor altfor tidelig i dag. Gjekk av på sjukehuset. Distre? EG? aldri.

men no høyrer eg på Phoenix og eg kjenner at eg ikkje har lyst til det. Må lage ei rydde-zpelelizte istaden for å høyre på Lisztomania. Også MÅ eg ha nåke på leppene mine.. kjenner at det luktar sweet mint her.
(omg, eg trur kanskje at eg allerede er smitta... av kugalskap)

BTW: I LOVE PRIVAT REGN AV KRÅKESØLV.

2 kommentarer:

Helene sa...

RYDDELISTE DU GITT!

Sunniva sa...

ja assa... er ein flink så flink