onsdag 28. oktober 2009

well shes not bleeding on the bathroom floor just for your attention

drittdag+.
Eg har mista Ole som kom i posten, eg har fått sinnsjukt dårlig syn og Sigrid har nesten sett ferdig Gossip Girl. Flaks at eg har to søte små egg/eos-lypsylar, ein søt og snill optikar som gav meg gratis synstest og mange timar Gossip Girl framfor meg.
Meir dritt er vel at Spotify har hore-klikka. Det stoppar opp
heile tida og eg døyr snart(not, eg er berre emo). Når eg får lønning skal eg ruse meg på Marc Jacobs - Lola parfymen og leve lykkelig aleine(nesten).
No skal eg rydde badet, rydde rommet, trøstebake(og så trøstespise) og til slutt sjå tenne 123455666 stearinlys og sjå Gossip Girl(og bli forelska i Chuck Bass og Blair Waldorf).

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! eg vil ha bursdag eller jul no og ønske meg ting. gief me s0mthinn'!!!!!!



4 kommentarer:

Helene sa...

Prison Break Sunniva............ sjå prison break.
Og du har ikkje mista Ole'en din, kor mange gongar har du ikkje "mista" EOS'ane dine?

Sunniva sa...

hore!!!! eg skal sjå gossip girl.
Og jo, ole er korkje i veska mi eller jakkelommene...

Guro sa...

SUNNIVA!?! Ana du kor mange ganga eg nynna 'shes not bleeding on the bathroom floor just for your attention' i gaar? HAHA, og no kom den nettopp paa iPoden min!

Sunniva sa...

hahahhaha! fantastisk :)