fredag 13. november 2009

so divine

Herregud, høyr We Belong HER. Det er så fint så fint. Andre fine ting er kremar som gjer at alt det vonde du har i kroppen forsvinner. Og luktar mint.
Akkurat no har eg lyst til at det skal vere midt på natta og at eg, Malene og Helene sit på kvar vår mac. Istaden for å sove sit vi på iChat og ler av perverse, japanske, setningar og har vondt i magen. Kan nåken hjelpe meg med iChat asap?
Anyroad, tentamen gjekk greit, men eg gjer alt eg kan for å unngå å tenke på det. Straks skal eg og Linn og kanskje Helene besøke Malene på jobb, og i kveld skal eg sjå Sex and the City og ete meg kvalm på "mammas sjokoladekuler".


3 kommentarer:

Helene sa...

Likte den!!!!!!

Men, vi skal få det til, vi må. Først må du få til den rare jabberkontoen, og så må eg, du og Malene få kvar vår bok på perverst japansk.

Helene sa...

forresten... NO har eg oppdatert spillelista for i dag.

Sunniva sa...

FLINK DU ER!!

Ja, det må vi berre. Vi får sende ein mail til hysj.blogg.no og spør om ho vil forklare oss kvar ho har kjøpt boka. Den heitte.. making out på japansk? nei eg hugsar ikkje.
wuhuhuh